Ikastetxeko Eskola Kontseilua

Definizioa

Eskola Kontseilua hezkuntza-komunitateko sektoreek ikastetxearen funtzionamenduan parte hartzeko organoa da.

Osaera

  • Mª José Olloqui (Zuzendari)
  • Mª Jesús Villanueva (Ikasketa burua)
  • Beatriz Burgui (Ikasketaburuaren albokoa)
  • Arnaldo Serrano (Idazkari)
  • Raquel Zapata (Gurasoen ordezkaria)
  • Loreto Terés (Gurasoen ordezkaria)
  • Miguel Ángel Garcés (Ikasleen Gurasoen Elkarteen ordezkaria)
  • Mª Dolores Armendáriz (Azkoiengo Udalaren ordezkaria)
  • Francisco Javier Celorrio (Funesko Udalaren ordezkaria)
  • Amaya Moya (Irakasleen ordezkaria)
  • Juan Serrano (Irakasleen ordezkaria)
  • Sara Zabalza (Irakasleen ordezkaria)
  • Leyre Elcarte (Irakasleen ordezkaria)
  • Amaya Cambra (Ikasleen ordezkaria)
  • Hugo Ruiz (Ikasleen ordezkaria)
  • Héctor Catalán (Ikasleen ordezkaria)

Eginkizunak

  • Ikastetxearen proiektuak eta arauak onartzea eta ebaluatzea.
  • Urteko programazio orokorra onartzea eta ebaluatzea, irakasleen klaustroak irakaskuntzaren plangintzan eta antolaketan dituen eskumenak alde batera utzi gabe.
  • Zuzendaritzarako aurkeztutako hautagaitzak eta zuzendaritza-proiektuak ezagutzea.
  • Ikastetxeko zuzendariaren hautaketan parte hartzea, lege honetan ezarritakoaren arabera. Zuzendaritza-taldeko gainerako kideen izendapenari eta kargu-uzteari buruzko informazioa jasotzea. Hala badagokio, kideek bi hereneko gehiengoz hala erabaki ondoren, zuzendariaren izendapena baliogabetzea proposatzea.
  • Ikasleen onarpenari buruz erabakitzea, Lege honetan eta berau garatzen duten xedapenetan ezarritakoa betez.
  • Haurren eskubideak aitortzea eta babestea sustatzen duten hezkuntza-neurriak hartzea eta horien jarraipena egitea bultzatzea.
  • Bizimodu osasungarria, ikastetxeko bizikidetza, emakumeen eta gizonen arteko berdintasun eraginkorra, diskriminaziorik eza, eskola-jazarpena eta genero-indarkeria prebenitzea eta gatazkak modu baketsuan konpontzea bultzatuko duten neurriak eta ekimenak proposatzea, bizitza pertsonalaren, familiarraren eta sozialaren eremu guztietan.
  • Bizikidetzaren aurkako jokabideak eta hezkuntza-, bitartekaritza- eta zuzenketa-neurrien aplikazioa ezagutzea, eta indarrean dagoen araudiarekin bat datozela zaintzea.
  • Zuzendariak hartutako neurri zuzentzaileak ikastetxeko bizikidetzari kalte larria egiten dioten ikasleen jokabideei dagozkienean, Eskola Kontseiluak, gurasoek edo legezko tutoreek edo, hala badagokio, ikasleek eskatuta, hartutako erabakia berrikusi eta, hala badagokio, neurri egokiak proposatu ahal izango ditu.
  • Eskolako instalazioen eta ekipoen kontserbazioa eta berrikuntza arian-arian sustatzea, kalitatea eta iraunkortasuna hobetzeko, eta baliabide osagarriak lortzea onartzea, legeen arabera.
  • Tokiko administrazioekin eta beste ikastetxe, erakunde eta organismo batzuekin lankidetzan aritzeko jarraibideak finkatzea, hezkuntza- eta kultura-helburuetarako.
    Ikastetxearen funtzionamendu orokorra, eskola-errendimenduaren bilakaera eta ikastetxeak parte hartzen duen barne- eta kanpo-ebaluazioen emaitzak aztertzea eta baloratzea.
  • Ikastetxearen funtzionamenduari eta kudeaketaren kalitatearen hobekuntzari buruzko proposamenak eta txostenak egitea, bere ekimenez edo administrazio eskudunak eskatuta, bai eta kudeaketaren kalitatearekin lotutako beste alderdi batzuei buruzkoak ere.
  • Ikastetxearen aurrekontu-proiektua onartzea.
  • Hezkuntza-administrazioak esleitzen dion beste edozein eginkizun.

Eskola Kontseilua hautatu eta berritzea

Eskola Kontseilua bi urtean behin berrituko da, txandaka. Agintaldia eta hautatu beharreko ordezkarien kopurua, deialdi honetan berritu beharreko erdiaren arabera, otsailaren 10eko 25/1997 Foru Dekretuaren 9. artikuluan xedaturikoan oinarrituko da. Sektore bakoitzak erdi bakoitzerako duen ordezkari-kopurua ebazpen honen eranskinean adierazten da.